Na základě zaevidované objednávky na přepravu můžete automaticky vygenerovat odeslanou nebo přijatou fakturu. Faktura se vygeneruje automaticky z již zaevidovaných údajů v objednávce pro přepravu a to bez dalšího ručního přepisování údajů. Každá objednávka získa přehledný příznak toho, zda k ní byla vystavena odeslaná nebo přijatá faktura. Také signalizuje to, ať už byla k jednotlivým fakturám zaevidována úhrada. Samozřejmostí je také sledovanie faktur po splatnosti.
Ke všem fakturam, které jsou po splatnosti, eCargo.cz umožnuje automaticky vygenerovat a následně odeslat prostřednictvím emailu upomínku, ve které jsou zohledněny všechny neuhrazené faktury.
Ke každé faktuře, ať už odeslané nebo přijaté, umožňuje eCargo.cz snadno a rychle zaevidovat úhradu. Úhradu lze zaevidovat jako plnou úhradu, na celou fakturovanou částku nebo jako částečnou, jen na její část. Díky evidování úhrad získate přehled o neplatičích, seznam uhrazených nebo neuhrazených faktur, případně neuhrazených faktur po splatnosti.
V adresáři organizací můžete evidovat všechny obchodní partnery. Ke každému z nich můžete zaevidovat kontaktní informace, bankovní informace, různe poznámky či upozornění, které se Vám připomenou při vystavování objednávek pro přepravu nebo fakturaci.
Adresář nakládek a vykládek se vytváři automaticky během vaší každodenní práce. Každá nakládka a vykládka zaevidovaná v objednávce k přepravě se automaticky uloží do adresáře nakládek a vykládek. Nakládky a vykládky se nabízí automaticky při vytváření nových objednávek.
eCargo.cz podporuje export velkého množství dat do nejpoužívanějších účetních programů. Vašeho účetního tak potěšíte, pokud již nebude muset ručně přepisovat doklady do svého účetního programu a zároveň tak snížíte možnou chybovost při manuálním přepisování dokladů.
Modul umožňuje odesílaní SMS zpráv přímo z aplikace eCargo.cz. SMS zprávy mohou obsahovat libovolný text, dispozice pro řidiče vygenerované přímo z objednávky na přepravu nebo poslouží jako notifikační SMS pro Vašeho obchodního partnera o odeslání objednávky, faktury nebo upomínky.
Skutečnou hodnotu vašemu podnikání přinese váš zákazník. Je důležité, abyste jim nabídli přesně to, co potřebují. Budování a prohlubování vztahů se zákazníky je dlouhodobý a nekončíci proces. Už žádné lokální databáze nebo data v Excelu. Každá informace o zákazníkovi je pečlivě uchována v systému, kde je vždy k dispozici pro každého uživatele, který ji bude potřebovat.
Kredit limit je objem pohledávek, který je dodavatel ochoten poskytnout konkrétnímu odběrateli. Pomocí funkce kredit/limit lze omezit vystavení objednávek pro daného odběratele, pokud odběratel limit překročil.
Při překročení limitu je uživateli zakázáno vytvorit novou objednávku, ale lze požádat o navýšení kreditu/limitu odpovědnou osobou.
Všechny údaje potřebné k vytvoření platebního příkazu jsou obsaženy v PAY by square kódu zobrazeném na faktuře. Klienti již nemusí přepisovat platební údaje z faktury, postačí, když platební QR kód načtou pomocí mobilní aplikace své banky.
Rychlé a přehledné cenové nabídky, které prodávají. Naše cenové nabídky jsou na úrovni, obsahují logo firmy, razítko s podpisem a nesou se ve stejnem, moderním šatu jako všechny ostatní dokumenty.
Evidence pojistek ku každé organizaci. Kromě přidáni pojistky je možné nastavení platnosti pojistky s následným upozorněním na vypršaní termínu platnosti. Možnost nastavení zablokování přidání objednávky bez platné pojistky.
Párování zpracuje emailové notifikace. Banka zasílá emailové notifikácie o vašich obratech na účtu přímo do aplikace eCargo.cz, aby je ta mohla automaticky spárovat s fakturami resp. s náklady a označila je za uhrazené.
Vyexportujte si všechny neuhrazené faktury přímo z eCargo.cz a jednoduše je přeneste do vašeho internetbankingu prostřednictvím SEPA standardu. Žádné ruční přepisovaní částek, čísel účtů, variabilních symbolů.