Základní technická podpora, která je zahrnuta v ceně aplikace spočívá v následujících specifikacích.
Technická podpora pracovní dny od 9:00-15:00 hod.
Zákaznická podpora realizovaná prostřednictvím zaslání emailu na adresu: info@ecargo.sk.
V případě potřeby doplňujících otázek vás budeme kontaktovat telefonicky.
Řešení (odpověď) technického požadavku (pracovní dny) do 72 hodin..
Zpoplatněná rozšířená technická podpora je doplňková služba k základní technické podpoře aplikace.
Technická podpora pracovní dny od 8:00-15:00 hod.
Zákaznická podpora realizovaná prostřednictvím emailu nebo telefonicky.
V případě potřeby, doplňujících otázek, vás budeme kontaktovat telefonicky.
Řešení (odpověď) technického požadavku (pracovní dny) do 24 hodin.
* Uvedené ceny jsou bez DPH. Uvedená cena platí při predplatnem na 12 měsíců. Uvedené počty dokladů v jednotlivých modulech jsou platné na dobu 12 měsíců. Při fakturaci na firmu se sídlem mimo území Slovenské republiky účtujeme příplatek + 30% k ceně licence.