1.1 Služba - online evidence agendy objednávek a faktur i další agendy malého podnikatele.
1.2 Účet - zákaznický účet na stránce www.ecargo.sk, www.ecargo.cz identifikovaný přihlašovacím jménem uživatele.
1.3 Provozovatel: Web Consulting s.r.o., Horná 16, 974 01 Banská Bystrica 1, IČO: 46562184, DIČ: 2023437636 (Dále jen jako provozovatel)
1.4 Uživatel - fyzická nebo právnická osoba, která se zaregistrovala na stránce www.ecargo.sk, www.ecargo.cz a využívá jejích služeb.
2.1 Uživatel bere na vědomí, že společnost bude zpracovávat osobní údaje pro účely interní evidence uživatelů služby a pro potřeby realizace nabídky dalších služeb společnosti as tímto zpracováním osobních údajů vyslovuje v souladu s příslušnými ustanoveními zákona 428/2002 Zz o ochraně osobních údajů výslovný souhlas. Uživatel registrací souhlasí s uložením svých osobních údajů pro uvedený účel a je oprávněn kdykoli do nich nahlédnout. Provozovatel dodržuje pravidla o ochraně údajů týkající se osobních údajů uživatele a disponuje s nimi důvěrně.
3.1 Smluvními stranami uživatelské smlouvy jsou provozovatel a uživatel tak, jak je uvedeno článku I. těchto VOP.
4.1 Provozovatel v rámci poskytování služby vytvoří uživateli podmínky pro jednoduchou, rychlou a bezpečnou tvorbu objednávek, faktur, sledování úhrad jejich tisk a odesílání emailem v rámci předplacené funkcionality, resp. připraví uživateli jiné možnosti podle aktuální nabídky společnosti zpřístupněné veřejnosti prostřednictvím internetové stránky.
5.1 Uživatel je povinen při objednávce (registraci) služby korektně vyplnit své kontaktní údaje pro účely fakturace služeb a komunikaci s provozovatelem. Uživatel je povinen udržovat své kontaktní údaje vždy aktuální.
5.2 Každý uživatelský účet je vázán na jedno unikátní daňové identifikační číslo (DIČ) a identifikační číslo (IČ). V případě, že se již registrovaný uživatel opětovně registruje vedle existence jeho uživatelského účtu, a to i opakovaně, společnost si vyhrazuje právo jednostranně odstranit takto vzniklé duplicitní uživatelské účty.
6.1 Provozovatel je povinen zajistit nepřetržitou dostupnost služby.
6.2 Za porušení povinnosti provozovatele z bodu 6.1 se nepovažuje přerušení dostupnosti služby z neodvratitelných a objektivních důvodů jako (např. výpadek internetového připojení serverů, na kterých je služba závislá, přerušení dodávky el. energie apod.) nebo přerušení dostupnosti z důvodu systémových zásahů ze strany provozovatele (např. upgrade služby na novou verzi apod.).
6.3 Provozovatel má právo na změnu těchto obchodních podmínek a je povinen o tom předem informovat uživatele.
7.1 Aktuální cena za poskytnutí služby je uvedena v ceníku.
7.2 Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit cenu za poskytovanou službu. O této změně bude minimálně 30 dní předem informovat všechny uživatele služby. V případě, že dojde ke změně ceníku služeb, společnost je povinna respektovat v rámci konkrétního právního vztahu s uživatelem cenu, která byla za daný balík služeb určena v ceníku platném v době vzniku právního vztahu a to po dobu předem předplaceného období.
7.3 Platba je vždy hrazena předem ve formě předplatného a je nevratná.
7.4 Provozovatel má právo odepřít využívání služby uživateli, který nemá řádně uhrazený poplatek za službu dle platného ceníku.
7.5 Provozovatel umožňuje využívat službu zdarma prvních 15 dní od registrace za účelem vyzkoušení služby. Vyzkoušením služby nevzniká uživateli žádný závazek uhradit poplatky, pokud se službu rozhodne nevyužívat po uplynutí lhůty 15 dnů.
V platnost od 01.12.2013 | Zkrácená a zjednodušená verze obchodních podmínek.